პროექტები-ღონისძიებები
- პროექტის სახელწოდება: მსოფლიოს შვიდი საოცრება.
- პროექტის მთავარი იდეა: მოსწავლეები სწავლობენ მსოფლიო კულტურულ ძეგლებს, ახდენენ მათზე დაკვირვებას ინტერნეტისა და სხვადასხვა სახელმძღვანელოების საშუალებით, იღებენ ინფორმაციას სხვადასხვა წყაროებიდან.
- პროექტის აქტუალობა: ეს მოსწავლეებს მისცემს საშუალებას შეისწავლონ მსოფლიო კულტურული ძეგლები,გაიგონ მათი როლი მსოფლიო ისტორიაში. ამტკიცებენ მათ უნიკალურობას. მოსწავლეებს შეუძლიათ დაწერონ მეცნიერული სტატიები ამ კულტურული ზეგლების შესახებ. გამოიკვლიონ მათი გავლენა მსოფლიოს ცხოვრებაზე.
- მიზანი: სასწავლო პროექტის ერთ-ერთი მთავარი მიზანი მოსწავლეთა მიერ ინფორმაციის დამოუკიდებლად ძიება, დამუშავება და ორგანიზებაა.
- მონაწილეთა ასაკი: 15-16 /მე-8, მე-10 კლასები.
- ვადები/ხანგრძლივობა: 2015 წლის ოქტომბერი.
- მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:მოსწავლე ეუფლება დამოუკიდებლად კვლევა-ძიებას და სწავლობს სამეცნიერო სტატიების წერას.
- პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები:წიგნები, საიდანაც სათანადო ინფორმაციას მოიპოვებენ, პროექტორი, რითაც მოვახდენთ მასალის პრეზენტაციას.
- პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები):
მასწავლებელი წინასწარ დაყოფილ ჯგუფებს მისცემს დავალებას, რომ
წარმოადგინონ მასალა რომელიც წინასწარ მოამზადეს. ყველა ჯგუფს
მომზადებული ექნება მასალა სხვადასხვა კულტურულ ძეგლზე.
მოსწავლეები ერთმანეთის კითხვებზე გასცემენ პასუხებს. გაიმართება დისკუსია
თემასთან დაკავშირებით. გაკვეთილის ბოლოს მასწავლებლის მიერ
შეფასდება წინასწარ მომზადებული შეფასების რუბრიკის მიხედვიტ.
წარმოადგინონ მასალა რომელიც წინასწარ მოამზადეს. ყველა ჯგუფს
მომზადებული ექნება მასალა სხვადასხვა კულტურულ ძეგლზე.
მოსწავლეები ერთმანეთის კითხვებზე გასცემენ პასუხებს. გაიმართება დისკუსია
თემასთან დაკავშირებით. გაკვეთილის ბოლოს მასწავლებლის მიერ
შეფასდება წინასწარ მომზადებული შეფასების რუბრიკის მიხედვიტ.
10. საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ამ პროექტის განხორციელებით მოსწავლეეები გაიუმჯობესებენ უნარებს მრავალ საგანში- ისტორიაში(შეისწავლიან რა კულტურულ ძეგლს და მის როლს მსოფლიო ისტორიაში), გეოგრაფიაში(ამ ადგილის გეოგრაფიული მდებარეობის განსაზღვრითა და მდებარეობის კლიმატის გავლენით მასზე), ლიტერატურაში ( ამ ადგილის მნიშვნელობის განსაზღვრით მსოფლიო ლიტერატურაში, თუ რომელი მწერლისა და პოეტის შემოქმედებაში ჰპოვა ასახვა), ხელოვნებაში( ამ ადგილების ნახატების, სპექტაკლების მიმოხილვით), საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენებაში(ინტერნეტში ამ ადგილებზე მასალების მოძიებით) და სხვა.
11. პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი ): მზია გურგულიანი
13. პროექტის ვებ-გვერდი ბლოგი:
ყოჩაღ მზიკოოო
ReplyDelete